Назва проекту : Невідомий Шекспір
Ключове питання : Чи існував насправді Шекспір ?
Тематичні питання:
Як впливає Шекспір на літературу Англії?
Які існують періоди творчості Шекспіра?
Основні твори Шекспіра. Яке вони мають значення у всесвітній літературі?
Змістові питання:
Характерні риси періоду «Ренесанс»? Що таке сонет? Шекспірівське питання? Які основні теми Шекспірівських творів?
Опис роботи:
Проект з зарубіжної літератури та англійської мови для учнів 8-9 класів. Учні на уроках та в позаурочний час дослідити життєвий шлях великого письменника та познайомитися з його творами. Для того, щоб виконати цю роботу, учні проаналізують біографію, твори Шекспіра в оригіналі (англійською мовою) та у перекладі на українську та російську. Створять веб-сторінку, на якій зможуть розмістити свої роботи.
Навчальні цілі та очікувані результати:
Для кращого розуміння життя та творчості У. Шекспіра учні будуть вчитися вчити сонети, читати п’єси ,обговорювати з елементами аналізу Для ознайомлення із зразками перевідної літератури та формування стійкої мотивації до вивчення української, іноземних мов учні будуть співставляти, порівнювати тексти оригіналу та переводів на українську та російську мовиДля виявлення рівня осмислення тексту учні пройдуть тестування.Навчаться визначати характерні риси творів ШекспіраУчні будуть вчитися виділяти та аналізувати окремі художні особливості твору.Навчаться усно та письмово висловлювати власні оцінки щодо прочитаного, особистісно-творчо його переосмислювати.Розвиватимуть навички роботи в групіПри підготовці і створенні презентацій учні розвивають навички виступати перед аудитрією, коротко формулювати свою думку, структурувати свою доповідь, використовувати різні мультимедійні засоби і можливості, стисло, чітко, зручно представляяти результати досліджень за допомогою діаграм та графіків, відбирати найяскравіші переконливі факти для демонстрування думок та ідей, аналізувати події та факти, порівнювати, компонувати, доводити, критикувати, класифіковувати, планувати, визначати цінність, висувати гіпотези.Створючи публікації в Microsoft Publisher, школярі, набувають вмінь агрументовано доводити власну думку, використовуючи повні речення, розраховані на читання однією людиною, посилаючись при цьому на думки інших, правильно використовувати цитування та посилання на друковані та Інтернет-видання, ілюструвати ідеї, думки, дослідження, висновкиПри складанні діаграм учні, вчаться порівнювати, аналізувати, співставляти цифри, події, факти, та інші дані, добирають та аргументують свій вибір відповідного типу діаграмиПри розробці веб-сайтів учасники проектів навчаються ефективно спілкуватися з іншими школярами з країни та всього світу. Набувають вмінь збирати та обробляти інформацію. Вчаться ефективно використовувати засоби електронних комунікацій, оволодівають навичками посилатися на використані джерела інформації Вчаться ефективно використовувати засоби електронних комунікацій, оволодівають навичками посилатися на використані джерела інформації
Комментариев нет:
Отправить комментарий